MODERNTAVERN*

 

tavern.02

 

Çok basit

Sessizlik sessizliği besler diyorsun

Roman alıntıları diş etlerini kanatmış

Elmadan her ısırıkta Âdem koparıyorsun

Bu tanıdıklık hissi büyük kovulmayla başlamış

200 bin yıllık aramızda hiçbir şey yaşanmamış

 

Çok basit

Herkesin kolunda

Diş izinden bir saat var

Çocukluk böyle bir şeydi

Bilgi sahibi olmaya başlama yaşımızı kutladık

Ve ekmek dilimleyebilen keskinlikte gerçeklerle tanıştık

Ne yaptım ne ettim

Ağır eleştirileri kaldırarak pazuları şişirdim

Ne kadar ağırlıktan bahsettiğimize bağlı olarak ellerim

Ellerine ilk kez bilek güreşinde değdi

Vay bıyıklarımda ayran romantizm

Sana da sarayım bir lahmacun

Çünkü varım diyor gargaraya ipana macun

Belki ağızlarımız yaklaşır birbirine

 

Ne acayip bir çar

Diyorsun mukavvaya yazarken Yasa Ne Ayol

Yanılgı şöbiyet oluveriyor  Tam birine düşecekken  İlk bir hafta yarım iç

Tebdil-i mekana

Damsız giremiyorsan yok sende fors

Oysa ol hodgam

Bir daha giyme AirForce

O zaman düşerim belki ağacımdan

        Yere doğru sana yanlış

 

Çok basit

Sessizlik Kendiyle Barışık’ın besiniymiş

Afiyet olsun

Birkaç gün biriyle konuşmadığımda

Ben en yakın arkadaştır

Onunla eve çıkma isteğinde uyurum

Tekel magnetleri uyku bandımdır

—Her sabah

    benim Hasan Sabbahım—

Çıt çıkmaz bir sokaktan geçiyorum

Duvarda İlk Oyum TİP’e yazıyor, masum

Duvarda SÇS Merve, minnoşum

Duvarda Punk is not Dead, ünlem ünlem ünlem

Ben de

Gençken cepte metelik yokken (lale kafiye)

Tüm yazı ösym gov tr’de geçirdim

Yeşil parkaya dönüşmek için

 

Ne acayip

Herkesin bir en genç olduğu

Kapalı otoparkı var

Yanlışı park edip gitmişler, atları o güzel karıştırma

Doğruyu arayan şu bilgiyi buldu çünkü:

Erkek, krampon çivisinden yapıldı

Konudan uzaklaş ilk golü yiyenin giydiği yelekle

Konudan uzaklaş zengin kalkışıyle

Çok basit

Altını çizmişsin ya okuduğun kitapta

Sessizlik sessizliği besler

Alıntılardan uzaklaş ve unutma

Birkaç gün konuşmadığımda

Ben en yakın arkadaş

Ben en yakın arkadaş

 

Kucaklaş

 

—-

*MODERNTAVERN’deki şiirlerin iskeletini Sena’nın okuduğu romanlarda altını çizdiği cümleler oluşturuyor. O cümleler önce cut-up tekniğiyle birleştirildi; imgelere dönüştürüldü. Sonra kurgusal müdahaleler ile son haline evrildi.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInPrint this pageEmail this to someoneShare on Tumblr